Register Memdlemsliste Forum Team Søk FAQ Hjem  

Dingo Bokseklubb » Amatør Boksing » Spørsmål
Print Page | Recommend to Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Xtatic
Newbie

Registration Date: 06-07-2005

Spørsmål Edit/Delete Post       

Er en gutt på 19 år som er blitt intresert i boksing og lurer på om jeg er for gammel til å begynne. Og om noen kunne forklare meg nærmere hvordan en trenings sesjon fungerer?

06-07-2005 19:12 Xtatic is offline Send an Email to Xtatic Search for Posts by Xtatic Add Xtatic to your Buddy List
trener
Moderator

Registration Date: 04-15-2005

svar til xtatic Edit/Delete Post       

Nei,du er ikke for gammel til å begynne,men det er i boksing som i all annen idrett en fordel å begynne tidlig.Boksing kan en egentlig holde på med lenge,men spørsmålet er jo selvfølglig hvilket ambisjonsnivå en ser for seg.
På spørsmål om hvordan en trening er,varierer dette en del fra klubb til klubb.Mitt råd vil være å stikke innom en klubb rundt derdu bor,og se om det er noe for deg

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by trener on 06-07-2005 at 21:37.

06-07-2005 21:36 trener is offline Send an Email to trener Search for Posts by trener Add trener to your Buddy List
Xtatic
Newbie

Registration Date: 06-07-2005

Edit/Delete Post       

Vel, den eneste klubben i nærheten av meg er vel deres klubb. Bor i sandnes at the moment.

06-07-2005 21:47 Xtatic is offline Send an Email to Xtatic Search for Posts by Xtatic Add Xtatic to your Buddy List
lars.krag
Administrator

Registration Date: 04-07-2005

svar til xtatic Edit/Delete Post       

da er det bare å stikke innom våre treninger. Vi trener i bomberommet på Eiganes skole(rett bak stavanger stadion) der er treninger man,ons, fredag.
er litt usikker på tidspunktet, lar trener bekrefte dette
senere.

06-07-2005 22:58 lars.krag is offline Send an Email to lars.krag Search for Posts by lars.krag Add lars.krag to your Buddy List

Post New Thread
Go to: